Facebook



În urmă cu două posturi, am ales să vorbesc despre viaţa mea socială de pe internet. Astăzi, după multe zile de când mi-a fost recomandat, m-am uitat la filmul The social network. Iniţial credeam că este vorba despre o întâmplace ce are în prim-plan legătura dintre două persoane datorită acestui site. Însă am rămas surprinsă atunci când mi-am dat seama că de fapt spune povestea lui facebook.
Câţi dintre voi au profil pe facebook? De fapt întrebarea este, câţi nu au? Câţi dintre voi aţi fost curioşi să aflaţi cum puteţi astăzi să folosiţi serviciile acestuia?
Se pare că totul a început într-un cămin din fabuloasa facultate Harvard. Mark Zuckerberg a spart toate profilele fetelor din acea facultate pentru a le fura poza cu scopul de a face o aplicaţie în care userul trebuia să aleagă dintre două fete, cine este cea mai frumoasă. În doar patru ore, această aplicaţie a avut peste 22.000 de vizualizări. Iniţial acesta a fost acuzat de către conducerea universitaţii pentru frauda comisă, dar acuzaţiile au fost retrase. După această întâmplare, Mark a început să scrie codurile pentru un site ce avea la bază ideea de interacţiune între elevii universitaţii, astfel pe 4 februarie 2004, acesta a făcut siteul intitulat Thefacebook. Imediat după aceea, trei dintre elevii universităţii l-au acuzat că le-au furat ideea, astfel dându-l în judecată. 
Cum s-a ajuns de la Thefacebook, la Facebook sau de la o reţea de socializare a unei facultaţi la una ce are răspândire în întreaga lume... aceste lucruri trebuie să descoperiţi singuri. Trebuie îneapărat să vă uitaţi la film şi să aflaţi cum puteţi acum să intrati pe facebook sau cum Mark Zackerberg a ajuns cel mai tânăr bogat din întreaga lume. Vă spun cu siguranţă că merită!
Aveţi grijă
Şi nu vreau să uit să îi mulţumesc lui Mark şi oamenilor din jurul lui pentru că au creat facebook!
Aliuna

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

5 Responses to Facebook

  1. Sabb. says:

    A aparut filmul pe Lasttorent? Avrom demult sa ma uit la el, din vara am aflat ca o sa apara ( am vazut o reclama la cinema). Abia astept sa vad filmul, mersi ca mi-ai amintit de el >:D<
    Ma rog, am vazut duminica la Apropo Tv un review la film si mam vazut ca joaca Jesse Eisenberg. Il ador pe tipul asta, asa ca sogur o sa fie unul din filmele mele preferate :))

  2. Sabb. says:

    *Vroiam :)) Nush ce am azi :))

  3. Uh, o fi greu de întreţinut părul roşu, dar arată prea bestial <3
    Tre` să mă informez dl Sabb cum e cu îngrijitul =]

    Pff, cam stupidă faza cu..vopsitul, dar aş vrea ceva gen Henna - naturist. mai e oricum un an până-mi "fac de cap" :]]

  4. Luna says:

    oh, n-am ştiut niciodată că facebook are o poveste aşa interesantă. la sigur tre' să văd filmu'.:)

  5. Alina P. says:

    mi-am descarcat si eu filmul si vreau sa ma uit :X
    multa lume mi-a zis de el :))

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "