You

Tu, de ce trebuia să îmi faci asta? 
Tu, de ce trebuia să vii?
Tu, de ce trebuia să mă iei în braţe?
Tu, de ce ţi-ai lipit corpul de al meu?
Tu, de ce am putut să îţi simt parfumul?
Tu, de ce trebuia să îţi gust buzele?
Tu, de ce m-ai făcut să îmi aduc aminte?
Tu, de ce nu mă laşi să te uit?
poză: www.weheartit.com


This entry was posted in . Bookmark the permalink.

4 Responses to You

  1. Sabb. says:

    Ce profunda e asta.
    Imi place foarte mult. Pare simpla la inceput, dar eu chiar cred ca trebuie sa simti o data in viata dependenta de o persoana ca sa iti dai seama despre ce e vorba in poezia asta...

  2. Aliuna says:

    nu o consider o poezie.. ci doar niste intrebari atresate lui.. banuiesc ca ti-ai dat seama despre cineva vorbesc, nu?

  3. Alexa says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  4. Anonim says:

    Le-as pune si eu...
    Mi-a placut:(
    O.L:*

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "