Christmas and New Year!

 
Iar mi-a luat ceva timp ca să mă apuc de acest post. Până acum trebuia doar să îmi revin. Mi-a luat cam mult, nu credeţi?
Nici anul acesta nu am simţit că este sărbătoare. Pe an ce trece tot încep să ignor sărbătorile, ceea ce nu este bine. Crăciunul mi l-am petrecut cu familia şi la naşi. Nimic în mod special faţă de ceilalţi ani. Am primit cadouri foarte frumoase pe care le ador. Un poncho, două perechi de şosete groase geniale, o veioză pentru a putea citi noaptea, lumânărele, un Moş Crăciun ce are în spate loc pentru lumânare şi prea obişnuiţii bani. 
Mă bucur că am primit acei bani, deoarece aşa am putut pleca de revelion în Bucureşti. A fost frumos, dar obositor. Nu putea să existe vreo plecare fără să se ivească probleme şi nervi. Am dansat, ne-am distrat şi asta contează.
Mi-a luat ceva timp ca să îmi revin. Duminică şi luni nu am făcut altceva decât să dorm, iar acum a început şcoala: proiecte, lucrari şi ascultări. 
Am impresia că în ultimul timp blogul meu a devenit prea personal. Prea multe detalii despre viaţa mea le-am spus aici. Nu-mi place asta. Am câteva subiecte puse de-o parte la care o să apelez de acum încolo. 
Nu vă pot spune decât Noapte Bună şi ietare pentru acest post idiot.
Aveţi grijă
Aliuna
poză: www.wehearit.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to Christmas and New Year!

  1. Alina P. says:

    ma bcuur ca te-ai distrat in tot timpul asta >:D<

    am observat si eu ca blogul tau a devenit ceva mai personal, dar nu mi se pare un lucru rau. oricum, abia astept sa citesc noile postari :*

  2. Luna says:

    băi, de-aia e blog să te poţi exprima pe-aici. :)
    well, la mulţi ani. :)
    fain de tine că te-ai distrat şi-ai primit cadouri de crăciun. eu n-am primit nimic. :[

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "