What is normal?



To be or not to be? Oare aceasta este întrebarea? Pentru mine, în momentul de faţă, cu siguranţă nu este. Ceea ce constituie pentru mine o dilemă este: Ce este de fapt normal?
Sunt doar curioasă să aflu adevărata definiţie a acestui cuvânt. De fapt cine stabileşte graniţa dintre normal şi anormal? Uitaţi definiţia din DEX: NORMÁL, -Ă, normali, -e, adj. 1. (Adesea adverbial) Care este așa cum trebuie să fie, potrivit cu starea firească, obișnuit, firesc, natural.
De fapt această întrebare pleacă de la mai multe lucruri. De ce oamenii consideră că este normal să ai 50 kg şi anormal 80? De ce este normal să fii heterosexual, dar nu şi homosexual? De ce este normal ca cineva să se căsătorească, deşi poate să trăiască foarte bine şi fără asta? Întrebări, întrebări...
Sunt foarte revoltată faptul că societatea de azi, ceea care este atât de dezvoltată, încă nu poate accepta oamenii supraponderali. Atunci când intri într-un magazin vezi numai haine ce se termină la mărimea 30. Te uiţi la ele şi te întrebi cine ar încăpea în ele. De ce nu se poate face şi mai departe pe orice model? Recunosc că întâmpin problema aceasta mereu când merg să îmi iau ceva. În tot oraşul există doar două, trei magazine unde iau fără nicio problemă până la numărul 36. Spre fericirea mea, încă mai am de unde să mă îmbrac. În scurt timp o să dispară şi aceste magazine...
Cu câtva timp în urmă am citit că Bisexualitatea şi Homosexualitatea sunt considerate anormale doar pentru că Heterosexualitatea este mai răspândită, însă dacă homosexualitatea ar fi cea mai răspândită, atunci homosexualitatea ar fi fost ceva anormal. Sunt de acord în totalitate cu acest lucru. Sunt curioasă cum s-ar fi comportat homosexualii, dacă heterosexualitatea ar fi ceva anormal şi ar vedea că doi se ţin de mână. Probabil că nu ar fi aruncat cu roşii, nu i-ar fi luat la bătaie, precum se practică în ziua de azi. Şi ei sunt nişte oameni, şi noi suntem nişte oameni... şi normali. 
Mi-ar plăcea ca într-un fel sau altul să dispară acest cuvânt şi totul să fie lăsat să decurgă aşa cum trebuie. Fiecare să aibă şansa să fie la fel ca ceilalţi, dar atunci nimeni nu ar ieşi în evidenţă.
Până la urmă ce este normal?
Aveţi grijă 
Aliuna

poză: www.weheartit.com
definiţie:: Dex '98

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

1 Response to What is normal?

  1. Hm nu mi se pare ceva anormal sa ai o alta orientare sexuala sau sa nu porti marimea 30 :))
    Adica lucrurile astea nu sunt deloc anormale.
    Si in legatura cu imbracamintea, sa stii ca eu port marime mica in general, port chiar si S, dar din cauza ca sunt foarte luunga nu-mi vin uneori marimile si-mi iau si brobez cate un M care sta ca pe gard pe mine :))

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "