You make me smile

 
Astăzi am fost acuzată că nu mă ţin de cuvânt, doar prin fapul că nu scriu ceea ce am promis. Într-adevăr, aşa a fost, însă acum încerc să mă îndrept. 
În ziua de 30 noiembrie am învăţat, în sfârsit, că lucrurile mărunte te fac să zâmbeşti, astfel îi dedic explusiv acest post scumpei mele Andreea. Sper doar că nu o să se supere.
De ce am ales "You make me smile"? Deoarece am realizat că un simplu pupic te poate face să zâmbeşti. Când eram sigură că ziua mea nu avea de ce să fie mai bună decât cele anterioare, şi-a aşternut un pupic pe obrazul meu şi m-a făcut să zâmbesc. Mă trezeam pe stradă cântând ceea ce auzeam în căşti. 
Bănuiesc că vă întrebaţi ce este atât de special la acest pupic. Este special deoarece vine de la ea. Este special că asta se întâmplă doar de ziua mea sau a ei. Este special că a fost pe fugă, spontan şi neaşteptat. Este special că m-a făcut să zâmbesc. 
Mulţumesc Andreea!
Aveţi grijă 
Aliuna
poză: www.wehearit.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

3 Responses to You make me smile

  1. Alina P. says:

    ce dragut <333
    eu m-am convins de ceva vreme ca bucuria chiar vine din lucruri marunte. si cu asemenea prietenii ar trebui sa zambesti mai des, mom :)

  2. Sabb. says:

    that was sweet :X
    Uhm, asta e o lectie care trebuia invatata mai demult, my dear Aliuna.

    Kisses >:D<

  3. Amarena says:

    Si penultimul meu post de la jurnalul de pe forum a fost tot cam pe tema asta :D
    Ne-am nimerit :))
    A fost tare lovely postul asta!

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "