Christmas, you are?


Poate trebuia să fac acest post de ceva vreme, însă l-am lăsat pentru acum.
Este aproape cinci dimineaţa şi eu sunt trează, mi se pare fascinant, deoarece nu am mai făcut acest lucru de ceva vreme. Sper doar să nu mă trezesc cu o vizită de la tata. Oricum patul mă cheama din nou, după ce termin de scris.
Vine Crăciunul! În sfârsit îl simt şi eu. Însă nu pot să îmi dau seama ce m-a făcut să îmi dau seama. Poate ninsoarea de afară? Poate faptul că luam vacanţă? Poate pentru că am primit deja un cadou şi am pierdut altul? Sau poate pentru că strada este luminată de decoraţiunile de iarnă?
Weekendul trecut am ieşit la un vin fiert în centru. Când am simţit mirosul de scorţisoară am realizat că vin sărbătorile. A fost o zi în care m-am plimbat în frig, am pierdut bani şi am ajuns ameţită acasă, având a doua zi teză. Minunat, nu?
Însă, astăzi, a fost aşa o zi ciudată. Am trecut de la cădere nervoasă şi bocit o oră în baie la şcoală, la zâmbete, fericire, împlinire. Da, da. Am făcut o cădere nervoasă astăzi, aşa am lipsit o oră de la română. Azi ne-am dat cadouri la şcoală. A fost totul atât de minunat. Ne-am făcut poze, am râs, asta până când am observat că globul primit de la colegul meu era spart. În fine... nu mai contează. Restul zilei a compensat tot. 
După şcoală am fost cu mama în oraş, am fost la cofetărie şi în Piaţa Revoluţiei să bem din nou vin. După care am fost să luam brad. Am găsit acolo nişte oameni minunaţi din Borsec. Am stat cred că o oră şi am discutat. Accentul lor era genial. Să vă spun un mic secret? Eu sunt obsedată după diferitele accente, mi se par atât de interesante. A început să ningă atât de frumos, cu fulgi mari, încât stăteam şi îi prindeam. Oricum, faptul că i-am cunoscut pe acei oameni(era o mamă şi fiul său care era destul de mare) m-a făcut să mă simt mai împlinită spiritual. Am aranjat şi o mică vacanţă în zona lor. Doar aştept să mă duc, ar fi minunat. Acum să vedem ce o să fie la vară. 
Era să uit. Am primit un glob din acela pe care îl agiţi minunat. Este de la scumpa mea Chris şi îi mulţumesc încă o dată pentru acest lucru. 
Acum ar trebui să mă duc să mă culc, dar vă las în compania unei melodii de care am devenit obsedată.
Aveţi grijă
Aliuna

 


poză:www.wehearit.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

3 Responses to Christmas, you are?

  1. Sabb. says:

    Stiu si eu melodia, e si o reclama si am ascultat-o pe toata la UTv :)
    Eu simt Craciunul din motivele pe care le-ai enumerat mai sus. Nu sunt religioasa si nu ma gandesc la sarbatoare, cat ma gandesc la decoratiuni, vin fiert, zapada, cadouri, dulciuri, etc. Cred ca esti la fel ca mine :))

  2. Ah Craciunul e asa de frumos!
    Eu ma gandesc la toate, e sarbatoare da, dar mai e si zapada(fara zapada nu e Craciun, desi nu-mi palce zapada) e frig, e numai bun vinu fiert de baut, sunt mutle cadouri, multe dulciuri. E asa dragut, si mai e si vacanta, deci poti sa-ti petreci timpul cu prietenii.
    Oameni din Borsec? Ai, au accent dragut, am fost vara asta in Borsec. Sunt unguri majoritatea de acolo, dar vorbesc si romana.

  3. Anonim says:

    Melodia asta-mi aduce aminte de multe chestii:)) eram pe val inainte de Craciun.
    2010? deja mi-e dor:(

    O.L

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "