Google, I love you!


Mă simt mândră că tocmai am făcut o declaraţie de dragoste unui site, însă să fim sinceri: Cine nu iubeşte google-ul? Ai nevoie să îţi faci un referat, intri pe google. Vrei să aflii ceva nou despre formaţia preferată, intri pe google. Vrei să traduci ceva, intri pe google. Vrei să cauţi o imagine, intri pe google.
 Însă eu nu îl iubesc din aceste motive. Cine îţi spune în fiecare zi ce trebuie să sărbătorim? El. Azi ghiciţi a cui e ziua?... a prea iubitei mele Agatha Christie. De unde am aflat? De pe google. Chiar mi-am permis să îi fur şi imaginea. 
Spun eu că o iubesc pe Agatha, dar sincer nu ştiu nimic de ea. Am văzut un documentar despre ea, mult prea interesant. Am citit cărţi de ea, poate nu atât de multe cât merită, însă am o mică problemă care trebuie să v-o spun. Nu am idee cum se numeau! Mă duceam la bibliotecă, unde aveau un rând plin numai cu cărţi de ale ei. Îmi alegeam trei, mai mult după subiect decât după titlul. Le citeam, iar peste două săptămâni mergeam din nou. Îmi plac cele cu Poirot. Nu pot să termin această idee, decât cu citatul din imagine "Dear Agatha Christie, in Poirot we trust." 

Intrând puţin în pielea lui Agatha, am să vă spun o mică poveste. Au fost odată ca niciodată şapte tineri ce stăteau la o masă într-un băruleţ. Toţi se gândeau la o problemă de clasa a Va. Problema spunea: Într-o clasă erau 26 de elevi. Doamna Învăţătoare le-au recomandat 3 culegeri. Fiecare elev a luat două culegeri. Arătaţi că cel puţin 18 elevi au aceaşi culegere. Cei şapte au stat ore întregi să se gândească la această problemă. Mai fumau o ţigară, mai luau o gură de bere, însă soluţia nu le venea în minte. Unul dintre ei, o fată chiar, ultimul an la profilul de matematică-informatică îşi dorea ca problema să aibă derivate. Cei trei studenţi, doi la politehnică nu voiau să se lase bătuţi. Unul dintre ei găsiseră o soluţie: să mănânce ceilalţi 8 elevi, astfel dându-le rezultatul. Însă avea o dilemă: Doamna Învăţătoare era bună? Cele două fete de la filologie erau în stare să facă un adevărat comentariu pe baza problemei, însă le-au venit ideea să adapteze problema după ce le place, astfel avem două variante:
  1. Într-un bordel erau 26 de bărbaţi. Şeful le-au recomandat 3 curve. Fiecare bărbat se culcase cu câte două curve. Arătaţi că cel puţin 18 bărbaţi s-au culcat cu aceaşi curvă.
  2. Într-un pachet erau 26 de prezervative. În lume există trei tipuri de p***: de negrii, de asiatici si de albi. Fiecare p*** a avut câte două prezervative. Să se arate că cel puţin 18 prezervative au fost pe aceaşi p***.
Oare cei şapte au rezolvat problema într-un final?
Aveţi grijă
Aliuna




Drepturi de autor ale pozelor:www.google.ro şi www.weheartit.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

3 Responses to Google, I love you!

  1. Captivanta problema, ciudate abordari.
    Demonstratia ar fi interesanta daca ar utiliza combinarile sau ceva de genu, bia stie amanunte.

  2. Traiasca google!
    Eu n-am prea citit carti de Agatha.
    Ce funny e problema, sincer imi da de gandit:-? ar trebui as o iau sa i-o arat profei, bine fara cele doua adaptari de la final:))
    Ma intreb daca are rezolvare ;))

  3. Amarena says:

    Ba nu stiu :))
    Mi-a zis-o si mie la telefon chiar in seara in care cei 7 au stat la bar si si-au stors creierul cu aceasta problema.
    Nu merge cu combinarile, e problema de clasa a5a.
    Si in final, traiasca google-ul! Si eu ador imaginile alea cand sarbatoresc cate ceva, am si salvat unele dintre ele. :D

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "