Hello



Încep şi eu cu un hello celor care o să îmi citească blogul sau poate prafului ce o să se aşterne curând.
Este deja un clişeu să spun motivul pentru care mi-am deschis acest blog. Nu ştiu dacă există unul concret. Poate că vreau să intru şi eu în rând cu lumea şi să mă numească lumea "blog-ist". Aşa le zic celor care au?
Cel puţin am auzit zilele trecute unii care câştigă ceva bani, deoarece au un blog. De fapt era doar unul după memoria mea. Bănuiesc că nu o să ajung eu la o astfel de performanţă, deşi m-a tentat când a zis. El este un jurnalist ce postează despre vedete. Eu cu siguranţă nu o să scriu că "Puşcă" nu a avut chiloţi la nu ştiu ce eveniment monden şi i s-a văzut păsărica, că Senzuala de fapt este Nesenzuala sau nu ştiu cine s-a căsărit cu nu ştiu cine şi îi fură titlul Monicăi Columbeanu. Sper că nu o să citească cineva aşa ceva şi o să mă dea în judecată, eu o fată ce nici măcar nu este majoră. Însă o să precizez câţiva oameni mai cunoscuţi, cel puţin pentru anumite persoane, care sunt sigură că merită. Sunt culmea, nu? Abia l-am deschis şi deja sunt "modestă". Ceea ce am zis sună ceva de genul "Cine sunteţi voi ca să apăreţi pe blogul meu? Un nimeni! " Ehhh...
Mi-a plăcut reacţia prietenei mele atunci când a aflat că am blog(adică acum 2 minute). A scris un simplu "Wow". O fi chiar aşa? Să nu uit şi semnul ei specific de O.o. Uitaţi că am reuşit să o surprind. Hahaha!!!
Aici vă las, deoarece a început şcoala, iar patul mă cheamă mai devreme. Acum se lupta cu baia: cine să mă ia primul! Cu siguranţă baia. Baie vin!!! Vreau să mă iubeşti!!!

Somn uşor dragii mei cei inexistenţi! Aveţi grijă
A voastră, Aliuna


This entry was posted in . Bookmark the permalink.

4 Responses to Hello

  1. Amarena says:

    Heeeey!!! De ce ma faci inexistenta? >:P
    SI eu ti-am zis la telefon mai devreme un "ooooo" cand mi-ai zis ca deja ti-ai facut blog.
    E amuzant postul tau de inceput. Sigur o sa faci si tu ca mine, ti-ai facut blog ca sa ai si apoi o sa vezi ca o sa tot scrii in el. :D
    Se pare ca avem cam aceeasi zi de sarbatorit de la crearea blogului. Eu l-am facut pe 12 si am postat pe 13, am impresia ca tu l-ai facut pe 13 si ai postat pe 14 ;))
    Happy posting si succes cu blogul.

  2. Unknown says:

    Uuu.Curajoasa initiativa!Bravo!Ei,de dat in judecata nu o sa te dea nimeni(inca:))),dar nici nu te poti astepta sa te placa toata lumea,nah.Dar nu conteaza,stii vorba aia:"Aruncati cu pietre,o sa imi fac un castel".Astea fiind spuse(nu de alta,dar gradul de ineptii/minut devine alarmant de ridicat),iti urez un "good luck bloggin'" si la cat mai multe reactii>:).

    A ta viitoare cititoare "inraita-sarcastica-a dracu'-cu ironia in sange-s.a.m.d"...Ale.

  3. Alina P. says:

    oh, ce bucuroasa sunt ca am aflat de blogul tau :x noroc cu Twitter :))
    te-ai pricopsit si cu mine >:D<

    spor la scris.

  4. Bine ai venit in lumea blogurilor:>
    Ce funny e postul de inceput :))
    Bafta cu el si la cat mai multe posturi>:D<

Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "