I have cookies!

  Mă gândeam de data aceasta despre ce să fac postul şi am ales această temă. Nu am făcut-o la întâmplare, azi chiar am făcut cookies. Inspirată de scumpa mea prietenă C****, am zis să îi fac mamei o surpriză şi atunci când ajunge acasă să aibă ceva dulce. Iniţiativa este bună, dar practica mai greu. Am luat reţeta de la prietena pe care am menţionat-o mai sus şi am realizat ca am tot ce îmi trebuie, cel puţin aşa am crezut. Am constatat că nu aveam destul ulei, însă am zis că o să găsesc eu o soluţie.
Reţetă:

- 4 ouă
- o cană de zahăr
- o cană de ulei
- 400 de grame de făină
- zahăr vanilat, arome, etc.

Mod de preparare:

 Se bat ouăle, se pune zahărul şi se continuă să se bată până când se dizolvă. Eu am folosit mixerul, fiind sfânt din privinţa mea. Se pune uleiul puţin câte puţin în timp ce baţi(ca la maioneză). Se pun aromele, esenţele(aici este după gustul fiecăruia). Eu am pus şi cacao, dar dacă vreţi să le faceţi albe, nu puneţi. Apoi pui făină puţin câte puţin până se face ca o cocă(ceea ce eu nu am reuşit să obţin). Este foarte important să fie groasă ca să nu se întindă pe tavă(cum mi s-a întâmplat mie). Puneţi cu lingura pe tavă forme mici. Este preferabil să aveţi foaie din aceea specială pentru copt, dacă nu direct pe tavă fără ulei(aşa am înţeles, pe mine m-a salvat foaia!!). Închingeţi înainte cuptorul şi le lăsaţi la foc mic până când se rumenesc pe margini. Puteţi să verificaţi dacă sunt gata cu o scobitoare. Dacă scobitoarea este curată după ce o băgaţi în fursec, înseamnă că este gata.(puteţi să faceţi asta la orice prăjitură).

După precizările dintre paranteze vă daţi seama că nu au ieşit cine ştie ce. Primele au fost uscate şi arse, iar a doua serie prea subţiri. Totuşi au fost bune la gust şi au dispărut imediat. Mâine o să fac chec dacă tot stau acasă. Din acesta am făcut de mai multe ori, însă din nou nu o să am ulei. Sper doar să crească. 

Să vă dau şi motivul pentru care mâine nu mă duc la şcoală? Sunt 80% sigură că am otită. Mâine la prima oră o să mă duc la doctor. Mi-am adus aminte că am programare şi la dentist. Genial. O să mă duc şi la dentist, trebuie să îmi termine o dată măseaua aia.
Aveţi grijă
Aliuna

poze: www.weheartit.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.
Un produs Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "